Șapte alimente bune pentru intestine

Problemele cu stomacul sau cu intestinele nu sunt deloc amuzante. Dacă faci parte din persoanele care se confruntă zilnic cu astfel de probleme, cu siguranță că ai face orice ca să scapi de aceste probleme.

Vestea cea bună este că există o mulțime de alimente care te pot ajuta atunci când vine vorba despre a digera mult mai ușor. Cheia este să găsești și să consumi alimente care încurajează cultura florei intestinale, bacterii care asistă în mod activ la procesul de digestie…

Broccoli. Este o alegere excelentă atunci când vine vorba despre digestie. Conține glucozinolați care te ajută atunci când vine vorba despre procesul de digestie. Este cea mai bună legumă atunci când vine vorba despre descompunerea alimentelor fără a cauza inflamații.

Coacăzele negre. Dacă nu poți digera alimentele așa cum trebuie, coacăzele negre pot fi de mare ajutor. Acestea conțin compuși care sunt capabili să modifice microbiota, stomacul și intestinele. Ajută digestia, dar conțin și antioxidanți capabili să întărească sistemul imunitar.

Anghinarea. O legumă care conține un nivel important de inulină, un compus care stimulează foarte bine funcțiile probioticelor și care ajută procesul de digestie. Conține și o cantitate destul de importantă de fibre insolubile, deci ar trebui să fie consumate cu moderație.

Iaurtul. Termenul de probiotice este foarte trendy în ultimul timp. Sunt cele mai bune bacterii prezente în sistemul digestiv. Anumite alimente precum iaurtul pot stimula activitatea bacteriilor bune.

Bananele. Bananele sunt de mare ajutor atunci când vine vorba despre a stimula activitatea microbilor din intestine, un lucru de mare ajutor atunci când vine vorba despre digestie. Bananele mai au un nivel ridicat de potasiu și de magneziu care pot reduce inflamațiile.

Mămăliga. Are mai mult decât un gust care creează dependență. Un preparat pe bază de porumb care conține multe fibre insolubile care încurajează fermentația și care facilitează trecerea alimentelor prin corp.

Kimchi. Un preparat asiatic, un fel de varză fermentată care poate stimula activitatea micro-organismelor sănătoase din intestine.

Faci un comentariu sau dai un răspuns?